Mäklarinformation

Här kan du som är fastighetsmäklare och skall sälja en av våra medlemslägenheter hitta information och dokument angående vår förening.

Brf Astrea 14 bildades 1997 och föreningen förvärvade fastigheten i hörnet Rådmansgatan/Upplandsgatan 2002. Byggnaden består av 34 st lägenheter, 2 st lokaler samt garage med 8 platser. Tvättstuga med 3 st tvättmaskiner, 1 centrifug, torktumlare, torkskåp och torkrum finns i källaren. Barnvagnsrum samt cykelrum finns även det i källaren.

Juridisk person Enligt ett styrelseprotokoll från den 5 december 2011 har föreningen beslutat att inte acceptera juridiska personer som medlemmar i föreningen.

Medlemskap Styrelsen tar beslut om medlemskap på nästkommande styrelsemöte. Dessa hålls med ca 4 veckors mellanrum med undantag för sommaren. Inför godkännandet av nya medlemmar vill vi ha en färsk kreditupplysning tillhanda, bifoga gärna denna med ansökan om medlemskap/utträde i föreningen och köpehandlingarna.

Årsredovisning